jueves, 19 de diciembre de 2013

Bakmayın siz benim etrafımın bu kadar kalabalık olduğuna, adı sadece kalabalık aslında. İhtiyacım olduğunda hiç kimse olmaz yanımda. Bakmayın siz benim bu kadar neşeli olduğuma, tebessümlerimden hüzün kahkahalarımdan isyan kopar dikkatlice duyulduğunda. Bakmayın siz benim gözlerimin böyle ışıl ışıl parladığına. Bakmasını bilen farkeder buğuludur aslında. Bakmayın siz benim milyonlarca insan arasında yaşadığıma, ben bunca insan arasında anadan doğma YANLIZIM aslında......






 














 Uyumadan önce kurduğun hayallerin baş kahramanına aşıksındır........












Korkma beddua etmem, edemem, kıyamam sana, ama bana ne yaşattıysan, aynısını yaşa..









Kimi çok sevsen en çok o yakacak canını o kanatacak yüreğini.....





















No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.